До решења Вашег захтева
у само 3 корака
За решавање Ваших комуналних захтева, проблема, питања и предлога од сада је довољан приступ Интернету и овом порталу, Вама на услузи и располагању, 24/7.
Путем канала за подршку по вашем избору: телефон, СМС, и-мејл, ИМ/чет апликације,.
Организована, брза и професионална подршка грађанима Мерошине путем платформе која се лако користи и омогућава праћење статуса и двосмерну комуникацију са нашим тимовима, са различитих канала, попут е-поште, телефона, им/чет апликација и друштвених медија.
Е-платформа која омогућава да тимови ЈКП Мерошина пружају боље услуге, кроз бољу интерну комуникацију и континуирану двосмерну комуникацију са грађанима.
Увек желимо да чујемо мишљење наших корисника о услугама које им пружамо.
"Откако је могуће пријављивање кварова директно на платформи, јавна расвета много боље функционише."
"Мислим да би чешће изношење кабастог отпада допринело већој ефикасности управљања отпадом."
"Јако сам задовољна успостављањем рециклажног центра у општини Мерошина."
"Проширење постојећих паркинг зона и изградња нових би много значила становницима Мерошине и околних места."
ЈКП Мерошина нуди опцију изнајмљивања машина и опреме. За више информација пошаљите упит.
Можда се питање које имате
често понавља? Проверите.
Сваки индивидуални водоводни систем употребљава прописану количину хлора за дезинфекцију воде на извориштима, тако да до крајњег потрошача стигне довољна концентрација хлора, која задовољава критеријуме хигијенске исправности и испуњава обавезу законске регулативе.
Грађани често мисле да је у питању висока концентрација хлора, па је вода бела и мутна. Али, то није истина.
Једна од значајних особина воде је способност да раствара ваздух. Растворљивост ваздуха у води опада са повишењем температуре а расте са порастом притиска. Стога се услед интервенција на водоводној мрежи и /или у у условима повећања температуре нарочито у пролећном периоду може десити да је вода на славинама потрошача млечно бела.
Услед искључења воде приликом интервенције на водоводној мрежи ваздух остаје у цевима. При укључењу воде, након завршене интервенције притисак воде у цевоводу се обнови и много ваздуха се раствори у води. Вишак ваздуха који се не раствори ослобађа се отварањем славине на чесми уз карактеристичан звук, а након тога кроз славину пролази вода која има максимално растворен ваздух, за дати притисак и температуру. Проласком кроз славину притисак у води се смањује па део ваздуха у води, са смањим притиском, постаје вишак и формира мехуриће, дајући води млечно бели изглед. Ако таквом водом напунимо чашу вода ће почети да се бистри од дна до врха у трајању од пола или једног минута. Таква вода је безбедна за пиће.
Повећањем температуре у пролећном периоду јавља се разлика температуре воде у резервоарима и воде у водоводној мрежи у смислу повећања температуре у мрежи услед чега је смањена способност воде да раствара ваздух. Вишак ваздуха проузрокован променом температуре ће на славини потрошача такође узроковати млечно белу боју која ће брзо нестати.
Накнада за коришћење и одрзавање гробља за 1 годину износи измђу 1.000 и 1.500 динара
Грађани за све информације о поступцима за прикључење објеката на градску водоводну и канализациону мрежу могу да се обрате Јавном комуналном предузећу Мерошина, које се налази на локацији Цара Лазара 21, Мерошина или могу послати упит овде.
Уколико на нашем сајту нисте успели да нађете информацију која Вам је неопходна, контактирајте нас кликом на дугме испод.